utorak, 6. studenoga 2018.

3. dan tečaja (Tenerife)

Prva aktivnost jutra bila je donošenje zaključaka od jučer (morning wrap-up). Podijeljeni u tri skupine izradili smo plakate o alatima koje smo jučer upoznali i zajedno promišljali o njihovoj uporabi u nastavi.






Sljedeći alat koji koristimo je Kahoot. Ja sam izradila kviz o Tenerifu, isprobajte:
https://play.kahoot.it/#/k/efe9f4dd-84ad-4ed3-88e4-ca91fa8ddbf6
Obzirom da sam već upoznata s Kahootom, istraživala sam dodatne mogućnosti u alatu Mentimeter.

Kahoot se može koristiti za bilo koji predmet, za poticanje interesa i motivaciju učenika, za ponavljanje gradiva, za uvođenje teme, za uspostavu rasprave ili poticanje učenika da kreiraju vlastite kvizove.


Mentimeter je u besplatnoj verziji ograničen na samo tri slajda po prezentaciji, a ima mogućnosti postavljanja pitanja uživo publici (učenicima) i za dobivanje povratne informacije od publike.
Tipovi pitanja publici su višestruki izbor, odabir slike, generiranje oblaka riječi, vaganje, otvoreni tip pitanja, raspodjela 100 bodova, matrica 2x2, tko će pobijediti te novi izbornici - pitanja i odgovori i brzi obrasci.

Socrative je aplikacija za uključivanje razreda u aktivnosti tijekom nastave. U besplatnoj verziji, učitelj može kreirati samo jednu sobu za razred. U sobi se mogu kreirati kvizovi, upitnici, ankete. Učitelj nakon provedenih kvizova ili anketa ima pregled svih izvješća i odgovora učenika, može ih spremiti na svoje računalo ili prikazati grafički.



Lansiranje kviza ima nekoliko opcija. Prva je "instant feedback" gdje odmah nakon pitanja, učenik vidi točan odgovor (povratnu informaciju( učitelja. Druga je "open navigation" gdje se mogu postavljati pitanja prema tempu učenika. Treća je "teacher paced" gdje učitelj određuje koliko vremena će se dati za svako pitanje. Tijekom kviza, prikazuje se napredak učenika, a učitelj bira hoće li prikazati njihova imena ili samo postotak uspješnosti.
Učitelj može lansirati kviz koji se može zadati na satu ili kao domaća zadaća, igru uživo "space race" gdje su učenici grupirani u grupe koje zajednički osvajaju bodove prema točno odgovorenim pitanjima ili "exit ticket" zadatak za nagradu / izlazak iz razreda. Tipovi pitanja koji se mogu postaviti su višestruki izbor, točno/netočno ili kratki odgovor.

TEDed je alat za izradu nastavnih jedinica o videozapisima na TEDed. Zanimljiv primjer poučavanja o distopijskoj literaturi je ova nastavna jedinica https://ed.ted.com/lessons/how-to-recognize-a-dystopia-alex-gendler‎ koju je izradio Alex Gendler. Uz video dodana su kviz pitanja i pitanja za raspravu te dodatni izvori za čitanje i istraživanje.
Svaki učitelj može odabrati bilo koji video s YouTubea da bi izradio svoju nastavnu jedinicu na TEDed, a može prilagoditi već postojeće jedinice potrebama svoje nastave.

Praktični zadatak za kraj dana bio je kreirati svoju nastavnu jedinicu na TEDed. Ja sam kreirala jedinicu za eTwinning grupu, o učenju riječi na španjolskom (hrana):

https://ed.ted.com/on/ecXF1j9Q




Nema komentara:

Objavi komentar