ponedjeljak, 5. studenoga 2018.

2. dan tečaja (Tenerife)

Jutarnje aktivnosti prošle su kroz upoznavanje ostalih sudionika, umrežavanje i povezivanje s njima. Na tečaju su ljudi iz Latvije, Češke, Poljske, Njemačke, Grčke, Rumunjske, Belgije i Hrvatske.

Dan je počeo s prekrasnim sunčanim razdobljima, no mi smo ih proveli u unutrašnjosti Hotela Marquesa gdje se održava tečaj.


Nakon toga predstavljen nam je program rada, a mi smo upisali svoja očekivanja u Socrative sobu koju je voditelj tečaja kreirao. Socrative daje mogućnost kreiranja sobe za učenike gdje se mogu upisivati odgovori tijekom nastave. Nakon toga učenici mogu glasati za najbolje odgovore, a učitelj može prikazati postotke glasova razreda. Ovo je odličan alat za formativno vrednovanje.

Alat za brzu izradu videozapisa (u samo tri koraka) je Magisto. Dostupan je preko web browsera ili mobilne aplikacije. Nakon registracije u besplatnoj verziji mogu se postaviti do 10 fotografija i videa, urediti dizajn, dodati besplatna glazba i umjetna inteligencija sve spaja u jedan videozapis koji možete podijeliti na mreži. Registracija je moguća putem Facebook ili Google računa, a fotografije se mogu dodavati iz Google Drive-a, vlastite fotogalerije ili mobitela. 

Ja sam izradila ovaj video s fotografijama obilježavanja Halloweena u razredu na satovima engleskog jezika. Magisto je ponudio Halloween temu i glazbu:



Mogućnosti uporabe u razredu:
  • za uspostavu pažnje učenika, energeniziranje ili buđenje pažnje
  • za uvođenje teme ili davanje zaključaka i refleksiju
  • kao izazov učenicima da kreiraju vlastiti video (projekt ili domaća zadaća)
  • ugradnja u druge alate (platforma e-učenja, Kahoot, dokumenti...)
U popodnevnoj sesiji upoznali smo alat za interaktivnu ploču Lensoo Create koji bilo koji tablet (čak i pametni telefon) s Android ili iOS platformom pretvara u interktivnu ploču koja se može koristiti uz snimanje audio zvuka (govora).
Dobili smo grupni zadatak izraditi jednu nastavnu jedinicu u ovom alatu. Surađivala sam s kolegama iz Latvije, Poljske, Rumunjske i Njemačke. Ideja je bila izraditi jedinicu o putovanjima i što je sve potrebno za pripremu za put. Bili smo maštoviti pa smo odabrali luksuzno putovanje s velikim budžetom. Da bi učenici naučili na što je sve potrebno misliti pri planiranju putovanja korustili smo fotografije. Aplikacija nije bila stabilna na iPadu, pa smo zadatak dovršili na Android telefonu:

http://create.lensoo.com/watch/c4rA