srijeda, 25. travnja 2018.

Proširena stvarnost, QR-kod

Danas smo malo zamijenili edukacijsku grupu jer smo mi Louvre obišli već u nedjelju, pa smo se družili s Latvijkama i upoznali i još jednu Hrvaticu, Zlatku, odgojiteljicu iz Zagreba. Saznali smo i da su sve Latvijke profesorice iz umjetničkoga područja - likovne kulture, pjevanja i klavira.

Na edukaciji smo se upoznali s mogućnostima primjene QR-koda u nastavi te smo saznali mnogo novih informacija iako nam je taj koncept već otprije poznat. Do sada nismo vidjeli kako se QR-kod može primijeniti u nastavnoj praksi, međutim sad znamo (i već imamo nove ideje kako ćemo ga primijeniti u nastavnoj praksi). Može se koristiti za ponavljanje, vježbe, izradu kvizova, u principu za stvaranje proširene stvarnosti. QR-kodovi mogu se aplicirati na mape, panoe za ponavljanje, pomoću njih se mogu igrati igre istraživanja, mogućnosti su nebrojene. Najvažnije je da učenici mogu stvarati svoje QR-kodove i sudjelovati u kreativnome procesu aktivno.
Upoznali smo i aplikaciju Actionbound koja služi za stvaranje kvizova, igara, za multimedijske vodiče, interaktivne potrage s elementima proširene stvarnosti. Aplikacija je jednostavna za uporabu, a pruža nevjerojatne mogućnosti stvaranja interaktivnog sadržaja koji podsjeća na igru pa može biti vrlo zanimljiv i motivirajući za učenike.





U popodnevnim satima odvezli smo se do Champs Elyseesa. Taj najvažniji bulevar u Parizu propješačili smo uzduž i poprijeko, posjetili Slavoluk pobjede i vozili se na velikom kotaču Roue de Paris. Sjajno mjesto za fotografiranje širokih panorama Pariza. Voila!