Organizacija nastavih predmeta sada se ne razlikuje puno od našeg.
Školovanje je obavezno od 6. do 18. godine života što podrazumijeva osnovnoškolsko i srednjoškolsko obrazovanje. Iako nije obavezno, gotovo svaka škola u svom sklopu ima i vrtić, odnosno predškolu. Već u vrtiću djeca počinju učiti engleski jezik.
Školovanje je obavezno od 6. do 18. godine života što podrazumijeva osnovnoškolsko i srednjoškolsko obrazovanje. Iako nije obavezno, gotovo svaka škola u svom sklopu ima i vrtić, odnosno predškolu. Već u vrtiću djeca počinju učiti engleski jezik.
U osnovnoj školi učenici uče 2 strana jezika: engleski kao prvi strani jezik, a broj sati tjedno povećava se prema kraju osnovnoškolskog obrazovanja (1.-3. razreda – dva sata tjedno, od 4.-8. razreda tri sata tjedno). U sedmom razredu uvodi se obavezan drugi strani jezik – njemački, a učenici ga slušaju 2 sata tjedno.
Od prvog razreda obavezan je i vjeronauk odnosno etika, a roditelji učenika opredjeljuju se što će od ponuđenog učenici pohađati.
Od prvog razreda obavezan je i vjeronauk odnosno etika, a roditelji učenika opredjeljuju se što će od ponuđenog učenici pohađati.
Maksimalan broj djece u razredima je 24, a u integriranim razredima i manje, a opet ovisno o broju djece s poteškoćama.
Rad učitelja osim onog što mi podrazumijevamo kao redovan rad u razredu, uključuje i podosta sati individualnog rada s učenicima (1 na 1), tjedno čak do 7 sati, a opet ovisno o uzrastu učenika i razredu kojem predaju.
Do trećeg razreda nema brojčanog ocjenjivanja. Roditeljima se šalju samo informacije o napretku učenika. U četvrtom razredu počinje ocjenjivanje i to ocjenama od 1 do 6, pri čemu je 1 nedovoljno, 2 prihvatljivo, 3 dovoljno, 4 dobro, 5 vrlo dobro i 6 odlično.
Do trećeg razreda nema brojčanog ocjenjivanja. Roditeljima se šalju samo informacije o napretku učenika. U četvrtom razredu počinje ocjenjivanje i to ocjenama od 1 do 6, pri čemu je 1 nedovoljno, 2 prihvatljivo, 3 dovoljno, 4 dobro, 5 vrlo dobro i 6 odlično.
Nema komentara:
Objavi komentar