Drugi razred broji 16 učenika od kojih je velika većina
učenika s posebnim potrebama. Nastavni plan i program je prilagođen njihovim
sposobnostima, a najviše rade na socijalizaciji i učenju ponašanja. U razredu
je nekoliko učenika s autizmom, velik
broj učenika s disleksijom, disgrafijom, diskalkulijom i drugim oblicima
poteškoća. Dvije učiteljice predaju u razredu jer je učenicima potrebna
neprestana asistencija. Iako se svakodnevno susreću s mnogobrojnim problemima,
učenici lijepo napreduju. Satovi traju
po 45 min, ali se aktivnosti neprestano mijenjaju i prilagođavaju njihovim
mogućnostima i raspoloženju.
Ovih dana u školi obilježavaju Svjetski dan autizma pa se ta
tema provlači kroz sve aktivnosti. Jutra započinju pričom „o dječaku i
djevojčici“ a autizmom pa nakon toga učenici iznose svoja iskustva i
osvještavaju različitosti, ali i sposobnosti djece koja su po nečemu drugačija.
Predstavila sam im našu zemlju, a oni meni svoju. Zaključili
smo da obje zemlje imaju mnogo toga lijepoga i da su naši jezici slični, tako
im nije bio nikakav problem naučiti na hrvatskom brojiti do 10 i nabrojati dane
u tjednu. Učenici su iznimno zainteresirani, otvoreni i puni emocija što
pokazuju u svim etapama nastavnog procesa.
Nakon svake obrazovne aktivnosti slijedi mali predah u
obliku pjevanja, razgibavanja, likovnog izražavanja.
Svoje vještine grafomotorike razvijaju i pomoću ozobota.
Ozobot je „mali robot“ koji slijedi pravilno nacrtane linije isprekidane
zadanim kodovima. Učenici su vrlo zainteresirani za rad s ozobotima, a prema
pričanju učiteljice Marzene, ozoboti su dobrim dijelom zaslužni za njihov
napredak u grafomotorici.
U 3. razredu ima 21 učenik. Demonstrirali su rad s
različitim internetskim aplikacijama na računalu. Svaki učenik na satu ima
osigurano korištenje laptopa te bez problema mogu na takav, zabavan, način
ponavljati ili uvježbavati gradivo. Ovih dana vježbali su množenje i dijeljenje
brojeva do 100, ponavljali sat ili uru i računali vrijeme, mjerne jedinice za
temperaturu i očitavanje temperature na termometru te procjenjivali i računali
udaljenosti u metrima i kilometrima.
U Szkola Podstawowa nr 2 koriste udžbenike za engleski jezik izdavača Oxford, Gold Sparks ( od 1. do 3. razreda) i Team Up (od 4. do 8. razreda).
Gotovo svaki sat koriste digitalne materijale koji prate udžbenik te na pametnim pločama uvježbavaju i gramatiku u vokabular.
U nižim razredima osim raznih igrica na pametnoj ploči, kao što su point to..., matching, memory cards, puzzle, vrlo često koriste slikovne kartice i kartice s riječima.
Gramatika engleskog jezika jednako je teška malim Poljacima kao što je teška i malim Hrvatima. Brojive i nebrojive imenice, koje su upravo danas ponavljali nekim učenicima su zadavale velike probleme. Some i any nije bilo toliko teško kao i zapamtiti pravilo kada se koriste član a a kada an.
Učenici redovito imaju domaće zadaće iz engleskoj jezika, riješiti zadatke u radnoj bilježnici, naučiti nove riječi, prevesti engleske rečenice na poljski...
Nema komentara:
Objavi komentar