utorak, 4. rujna 2018.

Malta - 2.dan

Na današnjoj sesiji učimo o kodiranju i aplikacijama.

Hour of Code je globalni pokret u kojem se kroz aktivnosti programiranja nastoji učenike osposobiti za život i rad u 21. stoljeću, razvijajući njihove digitalne vještine i računalno razmišljanje.


Web stranica Code.org nudi široki spektar aktivnosti, gotovih priprema i resursa za rad u nastavi, a učitelj može kreirati svoje razrede, dodavati im tečajeve, aktivnosti i pratiti njihov napredak. U bazi podataka nalaze se prijedlozi priprema, pregled kurikuluma (primjer) tečaja i ostale korisne informacije.

Primjere aplikacija koje smo isprobali na tečaju, a nude jednostavne primjere za učenje kodiranja za sve učenike jest Minecraft.

Lightbot je drugi primjer igre za učenje programiranja. Materijali za učitelje dostupni su na: http://lightbot.com/resources.html, a mogu se ispisati naredbe za offline aktivnosti: http://lightbot.com/Lightbot_PrintableIcons.pdf



Kodable i Codemonkey slični su alati za poučavanje i učenje programiranja.



Za starije učenike postoji Code Combat za učenje programiranja u Pythonu, odn. GreenFoot za učenje programiranja u Java programskom jeziku.