petak, 29. srpnja 2022.

Classroom Management - Dan 5

 Posljednji dan tečaja govorili smo o obrnutoj učionici i igrifikaciji u nastavi te smo prezentirali svoje ideje dnevnih priprema s fokusom na upravljanje razredom.

5 koraka do implementacije učenja temeljenog na igrama: 

1. Odrediti svrhu učenja temeljenog na igri 

2. Igrajte igru sami, pazeći da je usklađena s ciljevima učenja 

3. Osigurajte da ispunjava očekivanja roditelja 

4. Posvetite vrijeme dosljednoj igri u razredu

5. Procijenite napredak tijekom igre, informirajući upute

Model obrnute učionice (engl. flipped classroom):
 

Olakšajte i inspirirajte učenje i kreativnost učenika 
Učitelji koriste svoje znanje o predmetima, poučavanju i učenju te tehnologiji kako bi olakšali iskustva koja unaprjeđuju učenje učenika, kreativnost i inovacije u okruženju licem u lice i virtualnom okruženju. 
a. Promicanje, podrška i modeliranje kreativnog i inovativnog razmišljanja i inventivnosti 
b. Uključite studente u istraživanje stvarnih pitanja i rješavanje autentičnih problema pomoću digitalnih alata i resursa 
c. Promovirajte razmišljanje učenika pomoću alata za suradnju kako biste otkrili i razjasnili konceptualno razumijevanje i razmišljanje, planiranje i kreativne procese učenika 
d. Modelirajte izgradnju suradničkog znanja uključivanjem u učenje sa studentima, kolegama i drugima u licem u lice i virtualnim okruženjima



Izradite vlastiti model: 
  • Odaberite ishod učenja kombinirajte ga s vještinom 21. stoljeća 
  • Razmislite o učenicima u vašem razredu 
  • Budite oprezni s Arcs Motivation Modelom 
  • Uključite jedan mrežni alat čak i/ili Youtube video 
Za kraj tečaja, ispunili smo evaluacijske liste i primili svoje certifikate uz pravu tursku kavu.




Nema komentara:

Objavi komentar