Posljednji dan tečaja govorili smo o obrnutoj učionici i igrifikaciji u nastavi te smo prezentirali svoje ideje dnevnih priprema s fokusom na upravljanje razredom.
5 koraka do implementacije učenja temeljenog na igrama:
1. Odrediti svrhu učenja temeljenog na igri
2. Igrajte igru sami, pazeći da je usklađena s ciljevima učenja
3. Osigurajte da ispunjava očekivanja roditelja
4. Posvetite vrijeme dosljednoj igri u razredu
5. Procijenite napredak tijekom igre, informirajući upute
Model obrnute učionice (engl. flipped classroom):
Olakšajte i inspirirajte učenje i kreativnost učenika
Učitelji koriste svoje znanje o predmetima, poučavanju i učenju te tehnologiji kako bi olakšali iskustva koja unaprjeđuju učenje učenika, kreativnost i inovacije u okruženju licem u lice i virtualnom okruženju.
a. Promicanje, podrška i modeliranje kreativnog i inovativnog razmišljanja i inventivnosti
b. Uključite studente u istraživanje stvarnih pitanja i rješavanje autentičnih problema pomoću digitalnih alata i resursa
c. Promovirajte razmišljanje učenika pomoću alata za suradnju kako biste otkrili i razjasnili konceptualno razumijevanje i razmišljanje, planiranje i kreativne procese učenika
d. Modelirajte izgradnju suradničkog znanja uključivanjem u učenje sa studentima, kolegama i drugima u licem u lice i virtualnim okruženjima
Primjeri nastavnih priprema: ITSE Standard 2: Design and Develop Digital Age Learning - Kari Salomon (weebly.com)
Digitalni alati za vrednovanje učenika: https://shakeuplearning.com/blog/2 0-formative-assessment-tools-for-y our-classroom/
Izradite vlastiti model:
- Odaberite ishod učenja kombinirajte ga s vještinom 21. stoljeća
- Razmislite o učenicima u vašem razredu
- Budite oprezni s Arcs Motivation Modelom
- Uključite jedan mrežni alat čak i/ili Youtube video
Za kraj tečaja, ispunili smo evaluacijske liste i primili svoje certifikate uz pravu tursku kavu.
Nema komentara:
Objavi komentar