Četvrti dan tečaja govorimo o uporabi tehnologije u nastavi i uspostavljanju pozitivne razredne atmosfere.
U 21. stoljeću tehnologija je potpuno revolucionirala način na koji živimo svoje živote. Tehnologije je ponovno izmijenila način na koji radimo, učimo, kupujemo i kako se zabavljamo (Andain & Murphy, 2008). Napredna tehnologija i svi oblici digitalnih medija potpuno su integrirani u moderno društvo i sastavni su aspekt života učenika 21. stoljeća, bilo da se radi o načinu na koji uče, rade ili se čak druže (Andain & Murphy, 2008). Uz trenutni pristup širokom spektru informacija putem interneta, pametnih telefona i drugih uređaja, današnji studenti su digitalni učenici i prilagodit će se tehnološkim promjenama daleko lakše od bilo koje generacije unaprijed (PPRC, 2010). Učenici 21. stoljeća navikli su na česte promjene u tehnologiji i pozdravljaju sve tehnološke inovacije kakve se događaju (PPRC, 2010).
ARCS model motivacije za učenje:
- koristite humor,
- učenje putem postavljanja pitanja (engl. inquiry based learning),
- koristite vizualne i auditivne podražaje
- na različit način prezentirajte sadržaje
2. Značaj:
- gradite na temelju postojećeg znanja i vještina
- ima li smisla gradivo danas?
- hoće li biti korisno u budućnosti?
- ponuditi mogućnost izbora zadatka
3. Samopouzdanje
- ponuditi manje, ostvarive ciljeve
- osnažiti učenike da mogu uspjeti
- davanje pozitivne povratne informacije
- učenici znaju da je njihov uspjeh njihova zasluga
- učenje nagraditi
- dijeliti zaslužene ocjene
- stvoriti mogućnosti da se znanje upotrijebi
- Upravljanje vremenom
- Budite organizirani u svom podučavanju
- Izmjerite uspjeh
- Budite svrsishodni
- Pronađite mentora
- Uvijek učite
- Razmislite o svom učenju
- Povećajte osobnu mrežu za učenje
- Stvaranje nastavnih datoteka
- Budite otvoreni
Literatura:
What Are 21st Century Skills? (aeseducation.com)
Nema komentara:
Objavi komentar