U petak, 18.
listopada 2019. na satovima engleskog jezika istraživali smo mogućnosti umjetne
inteligencije u sklopu Code Week događaja.
Učenici 6. i 7.
razreda su u manjim skupinama isprobali Google eksperimentalne aplikacije s
poveznice: https://experiments.withgoogle.com/collection/ai
Najzanimljivije
igre bile su:
- Quick, Draw! https://quickdraw.withgoogle.com/ u kojemu su morali nacrtati zadani pojam, a umjetna inteligencija pogađa
njihov crtež. Korisna je to primjena slušanja i čitanja te učenja novih riječi
na engleskom jeziku.
- Emoji Scavanger
Hunt http://emojiscavengerhunt.withgoogle.com/ u kojem učenici traže emoji slike u
pravom svijetu pomoću kamere. Moraju pročitati zadani pojam i pronaći ga u
svojoj neposrednoj okolini te skenirati kamerom.
- Mystery Animal https://mysteryanimal.withgoogle.com/ je igra pogađanja u kojoj učenici moraju postavljati
pitanja kojima je odgovor DA ili NE, a aplikacija odgovara na njih. Imaju
mogućnost postaviti 20 pitanja s ciljem pogađanja misteriozne životinje, u
protivnom aplikacija pobjeđuje.
Ostale zanimljive
aplikacije bile su prepoznavanje crtanja, rukopisa i primjena strojnog učenja
pri programiranju umjetne inteligencije. Učenici su uvidjeli moć umjetne
inteligencije koja je primjenjiva u raznim granama, od zdravstva, školstva do
industrije.
Dojmove su
učenici napisali u izlaznoj kartici na Menti.com:
Nema komentara:
Objavi komentar