petak, 18. listopada 2019.

Code Week aktivnosti


U petak, 18. listopada 2019. na satovima engleskog jezika istraživali smo mogućnosti umjetne inteligencije u sklopu Code Week događaja.

Učenici 6. i 7. razreda su u manjim skupinama isprobali Google eksperimentalne aplikacije s poveznice: https://experiments.withgoogle.com/collection/ai



Najzanimljivije igre bile su:
  • Quick, Draw! https://quickdraw.withgoogle.com/ u kojemu su morali nacrtati zadani pojam, a umjetna inteligencija pogađa njihov crtež. Korisna je to primjena slušanja i čitanja te učenja novih riječi na engleskom jeziku.
  • Emoji Scavanger Hunt http://emojiscavengerhunt.withgoogle.com/ u kojem učenici traže emoji slike u pravom svijetu pomoću kamere. Moraju pročitati zadani pojam i pronaći ga u svojoj neposrednoj okolini te skenirati kamerom.
  • Mystery Animal https://mysteryanimal.withgoogle.com/ je igra pogađanja u kojoj učenici moraju postavljati pitanja kojima je odgovor DA ili NE, a aplikacija odgovara na njih. Imaju mogućnost postaviti 20 pitanja s ciljem pogađanja misteriozne životinje, u protivnom aplikacija pobjeđuje.

Ostale zanimljive aplikacije bile su prepoznavanje crtanja, rukopisa i primjena strojnog učenja pri programiranju umjetne inteligencije. Učenici su uvidjeli moć umjetne inteligencije koja je primjenjiva u raznim granama, od zdravstva, školstva do industrije.
Dojmove su učenici napisali u izlaznoj kartici na Menti.com:



Nema komentara:

Objavi komentar